Hejdå Mini

Jag har under en tid tänkt ändra namn från Mini till något annat. Jag har klurat och funderat men inte kunnat komma på något som känns bra. Så jag bad om hjälp i en Facebook-grupp jag är med i. Fick då förslaget Idella, eftersom det är en sammanslagning av mina döttrars namn. Men jag ville ha med bonussonen också, hans namn börjar på H.
Så, då fick det bli Idellah! Och jag är sååå nöjd! Har "smakat" på det ett par veckor och känner mig nu helt säker på att jag kommer gilla det länge! :)

Därför har jag nu gjort en ny Facebook-sida som går under namnet "Idellah Design - Mini" för tillfället. Jag har fortfarande kvar mängder av Mini-lappar eftersom det inte är så länge sen jag beställde, så "Mini" får stå med där tills jag använt dem.

Jag har bett Paula som gjorde min logga att ändra namnet även där, så den nya dyker snart upp som header här :)

Det här känns bra! Idellah är mer originellt än Mini, så det här blir bra :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0